تولدت بدون من مبارك

تولدت بدون من مبارك

آره امشب شب شادی و شور 

شب عشق شب جشن و سرور
امشب آسمون پر از ستارست
ماه خوشگل من غرق نوره
امشب همه جمعند توی خونه
پره رو دامنت گلای پونه
عطر تن تو عطر بهار
چقدر دوست دارم خدا ميدونه
حالا نوبت فوت کردن شمعاس
ميدرخشی تو جمع مث الماس
همه بگن مبارک ايشالله
تولد تو جشن همه گلهاس
تولدت مبارک گل پونه
گل عزيز من يکی يدونه
همه ترانه هام پيشکش چشمات
دلم ميخواد فقط از تو بخونه

 

تولدت بدون من    مبارك  اما قلبم پيش توئه هميشه

    كيك رو كه خوردي جاي من رو خالي كن 

تولدت هزاران هزاران بار مبارك گلم  &

دوستت دارم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ جمعه 19 آذر 1394 ] [ 7:25 ] [ نگار ]
[ ]